Kedrova Priča, prirodna kozmetika

Ne mogu više da gledam koliko lažnih informacija i mitova „šeta po gradu“, kako su žene i muškarci zbunjeni velikim izborom i ne zanju gde da počnu, kako decu previše tretiraju agresivnom kozmetikom, kako ljudi ulaze u radnju i pitaju: imate li šampon bez sulfata ili obožavam kokosovo ulje za lice….Ili kako domaća firma promoviše silikonski proizvod kao organski

Ko sam ja i šta radim ovde

Prvo i osnovno pre 8 godina sam se zaljubila u prirodnu kozmetiku jer mi je ona bila spas. Prirodna kozmetika i nega kože na eco način su postali deo mog života i neka vrsta hobija.

U to vreme sam radila kao Zamenik direktora za razvoj novih zemalja Start Up projekta u jednoj većoj ruskoj korporaciji za proizvodnju prirodnih suplementa i kozmetike. I sve više i više sam ulazila u prirodnu priču. Jer kada hobi i posao idu zajedno onda ti napreduješ velikim koracima.

Na poslu sam najviše sarađivala sa Ministarstvom zdravlja zemalja kao što su Tajland, Vijetnam, Indonezija, Malezija i Srbija jer je registracija proizvoda bila deo mog posla. Tamo sam počela da sve više učim o sastavima proizvoda.

Svih ovih 8 godina pratim svetske trendove u kozmetici, poznate specialiste u dermatologiji, eco blogere i naravno rusku tradicionalnu i eco industriju.

Trenutno sam upisana na studije za Specijalistu „kozmetologije i kozmecevtike (kozmetika i farmacija)“ u najprestižnijem institutu Dom Ruske Lepote u Moskvi.

Disclaimer: Ja nisam doktor, nisam kozmetičar ali mnogo čitam i ne želim da budem žrtva marketinga. Da li ste sa mnom na putu otvaranja očiju?

Pre nego što sam počela…

 

Pre nego što sam počela da koristim i da se bavim prirodnom i organskom kozmetikom bila sam klasičan potrošač. Možda je čak bolji izraz „gladna“ na divne kutijice i zapadnjačke brendove jer sam rođena u Sovjetskom savezu gde nije bilo TOLIKO svega! A tek pojam luksuz! I kada se sve to pojavilo na našem tržištu ja sam imala dobar posao i naravno da sam htela SVE da kupim! Estee Lauder, Shiseido, Givenchy, Chanel i the skin house bili su moji omiljeni brendovi. Šamponi i gelovi za tuširanje, kreme i serumi sve je bilo u divnim teglicama za veliki novac jer sam mislila da su luksuzan brend i skupa cena garancija kvaliteta!!!! Kakva je to bila greška!!! Velika i sa lošim rezultatom jer moja neosetljiva i neproblematična koža postala je i osetljiva i problematična.  Koža na obrazima je postala konstantno crvena i upaljena, svrab na glavi me je dovodio do stresa i naravno peruti! Ali ja to naravno nisam povezala sa kozmetikom….dok jednom nisam dobila divan savet: probaj prirodnu kozmetiku možda će ti se nešto od toga dopasti… Ali bila sam skeptična jer ta prirdona kozmetika je prvo bila jeftina u odnosu na luksuznu koju sam koristila, drugo bila je ruska i nije bila poznata (u to vreme sam mislila da najbolju kozmetiku prave francuzi, amerikanci i japanci sa koreancima jer je reklama za nas sve)…… Ali dala sam šansu ruskoj prirodnoj kozmetici i ni jednom od tog dana nisam zažalila, a to je već 8 godina! 

O čemu ja ovde pričam? O tome da se marketolozi igraju sa nama kao mačka sa mišem. I mi ovde kao potrošači smo u ulozi miša.

Ajde da uključimo malo glavu i da se pobrinemo sami o sebi!!!



Dobro došli!

👋