fbpx

AKCIJA! Besplatna dostava za porudžbinu preko 3000 dinara

7 laži na ambalaži

Jedna od reči koja mi najviše smeta na kozmetičkim kutijama je oznaka “hipoalergijski” jer svaki proizvođač može da ga stavi ga na svoj proizvod i nikad neće snositi posledice.

Marketinški trikovi i mitovi koji kreiraju marketolozi sa ciljem poboljšanja prodaje:

  1. Dermatolozi preporučuju
  2. Za osetljivu kožu
  3. Čist i mekan
  4. Hipoalergijski
  5. Oftalmološki testirano
  6. Bezbedno za decu
  7. Apotekarska kozmetika


Uzeto iz knjige Dr. Sandy Skotnicki – kanadskog dermatologa specijaliste za alergije, iritacije, osetljivu i kožu sklonu reakcijama.

Jedna od reči koja mi najviše smeta na kozmetičkim kutijama je oznaka “hipoalergijski” jer svaki proizvođač može da ga stavi ga na svoj proizvod i nikad neće snositi posledice. Zato što za reč “hipoalergijski” ne postoji jasna definicija. Većina proizvođača pokušavaju da stavi minimalan broj alergena – rizičnih sastojaka u svoje proizvode. Ali prave mnogo grešaka.

Kao što je naprimer pre nekoliko godina istaživački tim u Kaliforniji uradio analizu 187 proizvoda za osetljivu kožu na američkom tržištu. Od 187 proizvoda 167 u svom sastavu su imali bar jedan! poznat kontaktni alergen. To je 89%! Ostalih 11% su imali minimum 5 takvih alergena.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Koristimo cookie da bismo poboljšali iskustvo našeg veb sajta. Za više informacija pogledajte Politiku privatnosti cookie. Ako nastavite da pretražujete ovaj sajt, prihvatate našu upotrebu cookie.