Marketinški trikovi i mitovi koji kreiraju marketolozi sa ciljem poboljšanja prodaje:

– preporučeno dermatolozima

– za osetljivu kožu

– čist i mekan

– hipoalergijski

– nije iritantan

– oftalmološki testirano

– bezbedno za decu

– apotekarska kozmetika

Uzeto iz knjige Dr. Sandy Skotnicki – kanadskog dermatologa specijaliste za alergije, iritacije, osetljivu i kožu sklonu reakcijama.

Jedna od reči koja mi najviše smeta na kozmetičkim kutijama je lejbl „hipoalergijski“ jer svaki proizvođač može da ga stavi ga na svoj porizvod i nikad neće snositi posledice.

Zato što za reč „hipoalergijski“ ne postoji jasna definicija. Većina proizvođača pokušavaju da stavi minimalan broj alergena – rizičnih sastojaka u svoje proizvode. Ali prave mnogo grešaka.

Kao što je naprimer pre nekoliko godina istaživački tim u Kaliforniji uradio analizu 187 proizvoda za osetljivu kožu na američkom tržištu. Od 187 proizvoda 167 u svom sastavu su imali bar jedan! poznat kontaktni alergen.

To je 89%!

Ostalih 11% su imali minimum 5 takvih alergena.