Marketinški trikovi i mitovi koji kreiraju marketolozi sa ciljem poboljšanja prodaje:
– preporučeno dermatolozima
– za osetljivu kožu
– čist i mekan
– hipoalergijski
– nije iritantan
– oftalmološki testirano
– bezbedno za decu
– apotekarska kozmetika
Uzeto iz knjige Dr. Sandy Skotnicki – kanadskog dermatologa specijaliste za alergije, iritacije, osetljivu i kožu sklonu reakcijama.
Jedna od reči koja mi najviše smeta na kozmetičkim kutijama je lejbl “hipoalergijski” jer svaki proizvođač može da ga stavi ga na svoj porizvod i nikad neće snositi posledice.
Zato što za reč “hipoalergijski” ne postoji jasna definicija. Većina proizvođača pokušavaju da stavi minimalan broj alergena – rizičnih sastojaka u svoje proizvode. Ali prave mnogo grešaka.
Kao što je naprimer pre nekoliko godina istaživački tim u Kaliforniji uradio analizu 187 proizvoda za osetljivu kožu na američkom tržištu. Od 187 proizvoda 167 u svom sastavu su imali bar jedan! poznat kontaktni alergen.
To je 89%!
Ostalih 11% su imali minimum 5 takvih alergena.
