AKCIJA! Besplatna dostava za porudžbinu preko 3000 dinara

Nije testirano na životinjama. Not tested on animals

Nažalost, testiranje na životinjama nije samo brijanje šapice maci i nanošenje proizvoda, pa ako pocrveni, jednostavno se ispere.

Ne! To je životinja koja živi u paklu. Testovi se u njenom životu prekidaju samo kada se ona oprosti od tog života.

Odmah da kažem, testiranje na životinjama nije najtačniji način za proveru bezbednosti proizvoda.

Mnogo precizniji i savremeniji testovi danas se rade in vitro – na staklu ili u epruveti, na živim ćelijama.

Ali, takvi testovi su skuplji. Zato i dalje mnogi veliki svetski brendovi, kao i mali proizvođači, ne prezaju da uštede i testiraju na životinjama – in vivo (na živom biću).

Postoji i niz standarda koji obavezuju testove in vivo, ali postoji etički izlaz – testiranje na dobrovoljcima, koji za to dobijaju novac. Na ljudima. Ali, i taj metod je skup. A ako biznis štedi na sirovinama što mi jako često vidimo po sastavima koju su jako siromašne, obično ne baca novac ni na ovo.

Firme koje ne testiraju na životinjama i ne prodaju se u zemljama gde je testiranje obavezno nazivaju se “bele kompanije”.

Jedini slučaj kada brend vrši testiranje na životinjama jeste kada se proizvodi prodaju u zemljama gde je zakonom obavezno testirati na životinjama. U takvom slučaju, firma se u jednoj zemlji može predstavljati kao brend koji ne testira na životinjama, dok to radi u drugoj zemlji. Takva firma dobija naziv “siva kompanija”. Naravno, postoji i “crna lista” kompanija koje redovno vrše testiranje na životinjama. Spisak takvih kompanija lako se nađi na linku organizacije koja bori se za prava životinja https://crueltyfree.peta.org/ . Obično su to ogromni koncerni koji imaju nekoliko brendova pod svojim “kišobranom”.

Srećom, zahvaljujući javnom pritisku, širenju svesti o odgovornom potrošačkom ponašanju i rastu broja potrošača koji ne žele da podržavaju kozmetičke brendove sa “prljavim rukama”, svet se menja. Ova okrutna praksa se sve više osuđuje. Brendovi nemaju drugi izbor osim da krenu pravim putem.

Na primer, naši brendovi kao što je Levrana, br. 1 organski brend u Rusiji, koriste isključivo in vitro analize. 

Međunarodni sertifikat „Cruelty Free International Leaping Bunny“ potvrđuje da kozmetika nije testirana na životinjama i ne sadrži nikakve sastojke životinjskog porekla. Kompanija Levrana je prvi nosilac ovog sertifikata u Rusiji.

U podršku Cruelty Free pokretu, dobili smo i sertifikat PETA (People For The Ethical Treatment of Animals). To je velika međunarodna organizacija za zaštitu životinja i njihovih prava. Mi smo za potpunu zabranu testiranja proizvoda na životinjama. Sve proizvode je moguće testirati in vitro i ex vivo. Levrana i dalje ostaje verna principu NEMA testiranja na životinjama. 

Šta mi možemo da učinimo za ove nesrećne životinje? Prestanimo da budemo sponzori okrutnosti! Birajmo etičke kozmetičke proizvode. Širimo informacije o tome kako se zaista sprovode ovi testovi. I o tome da postoji drugačiji izbor.

Zbog vrlo uznemirujućih slika testiranja na životinjama, nećemo ih objavljivati na blogu. Međutim, na ovom linku možete pogledati crtani film koji ilustruje tu temu.

Koji sertifikate tražimo na proizvodima: BUAV i PETA 

Zahtevi BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection) su još strožiji od PETA: proizvođač koji želi da dobije odobrenje ove organizacije mora ne samo da bude human prema našim manjim prijateljima, već i da odbije naručivanje takvih eksperimenata od trećih firmi.

Proizvodi sa ovim sertifikatom

#StopTestiranjuNaŽivotinjama #EtikaUkozmetici #SvesniPotrošači #PravaŽivotinja #Levrana #CrueltyFree

Članci koji bi vas mogli zanimati:

not tested on animals, testiranje na životinjama

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Koristimo cookie da bismo poboljšali iskustvo našeg veb sajta. Za više informacija pogledajte Politiku privatnosti cookie. Ako nastavite da pretražujete ovaj sajt, prihvatate našu upotrebu cookie.